Jak nakupovat

banner_morskahouba_1

 

  • Vyberte si zboží

Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v levém menu vyberte kategorii), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte. Je možné také vybrat zboží na naší lince +420 604 714 316 (od 9:00 – 17:00 hod). Telefonicky je možné zboží i objednat.

 

  • Vložte zboží do košíku

Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko
"VLOŽIT DO KOŠÍKU". Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu (například, že chcete jinou barvu, doplněk nebo nenalezený typ).

 

  • Přejděte k pokladně

Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel) a Váš telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám následně zavoláme a dohodneme detaily objednávky a dodání zboží). Stisknete-li odeslat objednávku, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Na uvedený telefon se Vám ozve náš operátor nejpozději druhý pracovní den.

 

  • Metody platby

V současné době nabízíme platbu:

 

dobírkou při převzetí zboží – zaplacení při převzetí zboží od dopravce

bankovním převodem – předem na základě zalohové faktury

 

V případě, že hradíte zboží dobírkou řidiči, prosíme, je-li to možné, o připravení hotovosti v bankovách a mincích v přesné výši.

 


 

 

CO SE STANE PO OBJEDNÁVCE?

 

  • Potvrzení objednávky

Po obdržení objednávky Vás nejpozději druhý pracovní den kontaktujeme a potvrdíme ji. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 5-7 pracovních dnů až k Vám domů. Přesný termín a podmínky dodávky s Vámi dohodne náš operátor. Pokud by Vám dodácí lhůta nevyhovovala, nebo se zboží již přestalo vyrábět, domluví se s Vámi operátor na dodání alternativního zboží, nebo zrušení Vaší objednávky.

 

  • Doručili jsme Vám zboží

Běžné rozvozní hodiny jsou ve všední dny mezi  9.00–17.00, přičemž při objednání  navíc dohodnete přibližný čas (rozmezí třech hodin), který Vám nejvíce vyhovuje. V závislosti na místě Vašeho bydliště je možné se domluvit i na večerním, resp. sobotním doručení.

 

  • Potvrzení záruky

Většina výrobců již v současné době záruční listy nepoužívá. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován fakturou, kterou Vám zašleme vždy v předepsaném formátu poštou. Fakturu lze také použít jako řádný účetní doklad. Jedná-li se však o výrobek, který záruční list obsahuje a zboží bylo doručováno standardní dopravou, potvrdíme Vám jej samozřejmě poštou.

 

  • Lhůta pro vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 30-ti kalendářních dnů.

 

  • Storno objednávky

Objednávku můžete telefonicky na +420 604 714 316 , případně emailem stornovat do chvíle, než s vámi naši operátoři spojí a potvrdí objednávku,naplánují dopravu zboží k Vám.

 

  • Storno objednávky ze strany prodávajícího

prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu.

 

Na následující ikoně – Obchodní podmínky- naleznete reklamační řád.

 


 

 

V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb.

Zpět do obchodu